Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Klientų aptarnavimas

Atlyginimas už pareigas Klientų aptarnavimo operatorius šalyje Lietuva

Vidutinis neto atlyginimas Lietuvoje yra
Darbuotojo atlyginimui įtakos turi keli veiksniai, pirmiausia regionas, kuriame dirba, darbo stažas, įmonės dydis ir kt.
Nemokamai ir anonimiškai palyginkite savo atlyginimą su kitais žmonėmis, užimančiais tą pačią poziciją ir tame pačiame regione.
80% žmonių uždirba:
948 - 1 901 EUR
10% uždirba mažiau 948 EUR
10% uždirba daugiau 1 901 EUR

Atlyginimai tyrime išreiškiami neto.

Remiantis Manoalga.lt atlyginimų apklausa, 80 % žmonių, užimančių $poziciją Lietuva, uždirba nuo 948 EUR iki 1 901 EUR kas mėnesį neto.

10 % darbuotojų uždirba mažiau nei 948 EUR ir 10 % žmonių uždirba daugiau nei 1 901 EUR.

Apklausa paremta darbuotojų duomenimis, išvalyta nuo kraštutinių ir besikartojančių vertybių. Dalyvaudami nemokamoje, anoniminėje apklausoje, gausite tikslesnį atlyginimų palyginimą su kitais žmonėmis, dirbančiais tose pačiose pareigose kaip ir jūs.

Kokį darbą paprastai atlieka Klientų aptarnavimo operatorius

  • Telefono skambučių perjungimas. * Telefono ir fakso linijų naudojimas. * Informacijos apie bendrovės paslaugas teikimas telefonu. * Techninės pagalbos teikimas ir konkrečių klientų problemų sprendimas telefonu ar internetu. * Pretenzijų ir specialių klientų reikalavimų nagrinėjimas. * Klientų reikalavimų ir pretenzijų dėl suteiktų paslaugų registravimas.

Įmonėms - įgykite daugiau pasitikėjimo sprendžiant atlyginimų klausimus

Savo įmonės darbuotojams nustatykite teisingus atlyginimus. Tam jums padės išsami atlyginimo ataskaita. Visuomet turėsite patikimus atlyginimų duomenis.

Dažniausias darbuotojo karjeros kelias

Paveiksle pavaizduota, kaip darbuotojai dažniausiai daro karjerą. Spustelėkite pareigybės pavadinimą, kad gautumėte išsamią informaciją apie atlyginimą.

Pozicija Klientų aptarnavimo operatorius darbo rinkoje

Pareigų
pagal atlyginimą pozicija reitinge

528

Moterų užimančių šias pareigas dalis

100%

Vidutinis respondentų amžius

34

606. vieta

Portjė, informaciją teikiantis darbuotojas

Nekvalifikuota darbo jėga

Salary group 1

765 - 1 348 EUR

529. vieta

Miškininkas

Vandens ūkis, Miškininkystė, Aplinka

Salary group 2

878 - 1 967 EUR

528. vieta

Klientų aptarnavimo operatorius

Klientų aptarnavimas

Salary group 2

948 - 1 901 EUR

527. vieta

Laboratorijos technikas

Švietimas, Mokslas ir Tyrimai

Salary group 2

1 013 - 1 819 EUR

1. vieta

Pilotas

Transportas, Pervežimas, Logistika

Salary group 3

2 485 - 10 930 EUR

Ar šis atlyginimų diapazonas yra per didelis?

Vidutinį atlyginimą jūsų regione galite sužinoti užpildę trumpą anketą

Palyginkite savo atlyginimą

Jūsų pareigoms tinkami darbo pasiūlymai:

Susiraskite sau geresnes atlyginimo sąlygas arba finansinę ir nefinansinę naudą.

Pažiūrėkite darbo pasiūlymus

Gaukite išsamią informaciją apie atlyginimus savo šalyje

Atlyginimai iš darbuotojų
Atlyginimo ataskaita
1 darbo pozicija
99,00 EUR*
Prieiga 1 vartotojui
Idealiai tinka vienkartinei konkrečios darbo pozicijos analizei.

Dažniausiai užduodami klausimai ir atsakymai apie atlyginimą pareigose Klientų aptarnavimo operatorius.

Pareigų Klientų aptarnavimo operatorius grynasis atlyginimas svyruoja nuo 857 EUR iki 2 828 EUR per mėnesį. Tikslesniam palyginimui rekomenduojame palyginti savo atlyginimą per Manoalga.lt klausimyną, kad gautumėte tikslesnį vaizdą apie atlyginimą atsižvelgiant į regioną, kuriame dirbate.

Daugiausiai uždirbantys darbuotojai pareigose Klientų aptarnavimo operatorius turi bendrą gryną atlyginimą ne mažesnį kaip 1 901 EUR per mėnesį.

10% daugiausiai uždirbančių darbuotojų šiose pareigose gauna bendrą gryną atlyginimą, didesnį nei 1 901 EUR per mėnesį, o 10% mažiausiai uždirbančių – mažesnį nei 948 EUR. Dalyvaudami mūsų atlyginimų apklausoje, gausite tikslesnį palyginimą su rinkos vidurkiu, atsižvelgiant į regioną, kuriame dirbate.

Po 5 metų darbo patirties pareigose Klientų aptarnavimo operatorius uždirbama 1 409 EUR per mėnesį grynais.

Deramai pasiruošti deryboms dėl atlyginimo yra labai svarbu. Rekomenduojame atkreipti dėmesį į šiuos dalykus:
  • sužinokite einamąją pozicijos rinkos vertę – Manoalga.lt tai galima padaryti nemokamai ir anonimiškai
  • pabrėžkite savo patirtį ir pasiekimus – verta tinkamai pasirinkti pokalbio dėl atlyginimo laiką
  • išplėstos atsakomybės – jei dirbate daugiau nei reikalaujama pagal jūsų rolę
  • pasiruoškite alternatyvas – jei negalima padidinti atlyginimo, egzistuoja ir kitos galimybės (premijos, papildomos atostogos ir pan.)

Atlyginimo duomenys yra iš atlyginimų apklausos, kur kiekvienas gali anonimiškai palyginti savo atlyginimą su kitais darbuotojais, dirbančiais toje pačioje pozicijoje. Šiuos duomenis valome ir apdorojame pagal mūsų metodiką. Pozicijai Klientų aptarnavimo operatorius šiuo metu turime surinktus 37 patikrintus respondentus.