Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Bankininkystė

Atlyginimas už pareigas Klientų aptarnavimo specialistas šalyje Lietuva

Vidutinis neto atlyginimas Lietuvoje yra
Darbuotojo atlyginimui įtakos turi keli veiksniai, pirmiausia regionas, kuriame dirba, darbo stažas, įmonės dydis ir kt.
Nemokamai ir anonimiškai palyginkite savo atlyginimą su kitais žmonėmis, užimančiais tą pačią poziciją ir tame pačiame regione.
80% žmonių uždirba:
996 - 2 054 EUR
10% uždirba mažiau 996 EUR
10% uždirba daugiau 2 054 EUR

Atlyginimai tyrime išreiškiami neto.

Remiantis Manoalga.lt atlyginimų apklausa, 80 % žmonių, užimančių $poziciją Lietuva, uždirba nuo 996 EUR iki 2 054 EUR kas mėnesį neto.

10 % darbuotojų uždirba mažiau nei 996 EUR ir 10 % žmonių uždirba daugiau nei 2 054 EUR.

Apklausa paremta darbuotojų duomenimis, išvalyta nuo kraštutinių ir besikartojančių vertybių. Dalyvaudami nemokamoje, anoniminėje apklausoje, gausite tikslesnį atlyginimų palyginimą su kitais žmonėmis, dirbančiais tose pačiose pareigose kaip ir jūs.

Kokį darbą paprastai atlieka Klientų aptarnavimo specialistas

  • Aktyvus banko produktų ir paslaugų pardavimas mažmeniniams klientams. * Banko sąskaitų atidarymas ir uždarymas. * Vietinių ir tarptautinių pavedimų vykdymas. * Grynųjų pinigų priėmimas ir išdavimas vietine ir užsienio valiutomis. * Klientų konsultavimas ir informacijos teikimas. * Administracinių užduočių, susijusių su teikiamomis paslaugomis, vykdymas. * Nustatytų verslo ir įsigijimo planų vykdymas.

Įmonėms - įgykite daugiau pasitikėjimo sprendžiant atlyginimų klausimus

Savo įmonės darbuotojams nustatykite teisingus atlyginimus. Tam jums padės išsami atlyginimo ataskaita. Visuomet turėsite patikimus atlyginimų duomenis.

Dažniausias darbuotojo karjeros kelias

Paveiksle pavaizduota, kaip darbuotojai dažniausiai daro karjerą. Spustelėkite pareigybės pavadinimą, kad gautumėte išsamią informaciją apie atlyginimą.

Pozicija Klientų aptarnavimo specialistas darbo rinkoje

Pareigų
pagal atlyginimą pozicija reitinge

479

Moterų užimančių šias pareigas dalis

72%

Vidutinis respondentų amžius

38

606. vieta

Portjė, informaciją teikiantis darbuotojas

Nekvalifikuota darbo jėga

Salary group 1

765 - 1 348 EUR

480. vieta

Radijo laidų vedėjas

Žurnalistika, Leidyba ir žiniasklaida

Salary group 2

822 - 2 289 EUR

479. vieta

Klientų aptarnavimo specialistas

Bankininkystė

Salary group 2

996 - 2 054 EUR

478. vieta

Sutarčių administratorius

Administravimas

Salary group 2

982 - 2 077 EUR

1. vieta

Pilotas

Transportas, Pervežimas, Logistika

Salary group 3

2 485 - 10 930 EUR

Ar šis atlyginimų diapazonas yra per didelis?

Vidutinį atlyginimą jūsų regione galite sužinoti užpildę trumpą anketą

Palyginkite savo atlyginimą

Jūsų pareigoms tinkami darbo pasiūlymai:

Susiraskite sau geresnes atlyginimo sąlygas arba finansinę ir nefinansinę naudą.

Pažiūrėkite darbo pasiūlymus

Gaukite išsamią informaciją apie atlyginimus savo šalyje

Atlyginimai iš darbuotojų
Atlyginimo ataskaita
1 darbo pozicija
99,00 EUR*
Prieiga 1 vartotojui
Idealiai tinka vienkartinei konkrečios darbo pozicijos analizei.

Dažniausiai užduodami klausimai ir atsakymai apie atlyginimą pareigose Klientų aptarnavimo specialistas.

Pareigų Klientų aptarnavimo specialistas grynasis atlyginimas svyruoja nuo 897 EUR iki 3 089 EUR per mėnesį. Tikslesniam palyginimui rekomenduojame palyginti savo atlyginimą per Manoalga.lt klausimyną, kad gautumėte tikslesnį vaizdą apie atlyginimą atsižvelgiant į regioną, kuriame dirbate.

Daugiausiai uždirbantys darbuotojai pareigose Klientų aptarnavimo specialistas turi bendrą gryną atlyginimą ne mažesnį kaip 2 054 EUR per mėnesį.

10% daugiausiai uždirbančių darbuotojų šiose pareigose gauna bendrą gryną atlyginimą, didesnį nei 2 054 EUR per mėnesį, o 10% mažiausiai uždirbančių – mažesnį nei 996 EUR. Dalyvaudami mūsų atlyginimų apklausoje, gausite tikslesnį palyginimą su rinkos vidurkiu, atsižvelgiant į regioną, kuriame dirbate.

Po 5 metų darbo patirties pareigose Klientų aptarnavimo specialistas uždirbama 1 608 EUR per mėnesį grynais.

Deramai pasiruošti deryboms dėl atlyginimo yra labai svarbu. Rekomenduojame atkreipti dėmesį į šiuos dalykus:
  • sužinokite einamąją pozicijos rinkos vertę – Manoalga.lt tai galima padaryti nemokamai ir anonimiškai
  • pabrėžkite savo patirtį ir pasiekimus – verta tinkamai pasirinkti pokalbio dėl atlyginimo laiką
  • išplėstos atsakomybės – jei dirbate daugiau nei reikalaujama pagal jūsų rolę
  • pasiruoškite alternatyvas – jei negalima padidinti atlyginimo, egzistuoja ir kitos galimybės (premijos, papildomos atostogos ir pan.)

Atlyginimo duomenys yra iš atlyginimų apklausos, kur kiekvienas gali anonimiškai palyginti savo atlyginimą su kitais darbuotojais, dirbančiais toje pačioje pozicijoje. Šiuos duomenis valome ir apdorojame pagal mūsų metodiką. Pozicijai Klientų aptarnavimo specialistas šiuo metu turime surinktus 142 patikrintus respondentus.